Miejskie Przedszkole Nr 25 w Siedlcach

Logo BIP

Miejskie Przedszkole

Nr 25 w Siedlcach

ul. Okrzei 22
08-110 Siedlce

Zapytaj nas
Super nic dodać nic ująć. Cudowne 4 lata spędzone w tym miejscu. Pozdrowienia dla p. Dyrektor, całej kadry pedagogicznej... Martyna
Serdecznie pozdrawiam panie z grona nauczycieli ktorych znam osobiscie.Zycze duzo zdrowia i milej pracy w tym pieknym i znanym... Skora
Jadłospis na obecny tydzien jest nieaktualny ;) nie ma gdzie indziej tego zgłosć to piszemy do księgi gości... roor
więcej / dodaj wpis

Scenariusze

"Kłopoty pani" - zabawa dydaktyczna - opracowała Renata Romaniuk

Zajęcia w grupie 3-latków z zakresu materiału: Klasyfikacja Przygotowała: Renata Romaniuk Temat: Zabawa dydaktyczna „Kłopoty pani”. Cel główny: Doświadczenia w zakresie tworzenia par. Przygotowanie: - Na jednym stoliku leżą rzeczy takie jak: świecznik, filiżanka, bluzka od piżamy, itp., na drugim: świeczka, talerzyk do filiżanki, spodnie od piżamy, itp. Przedmiotów do tworzenia par ma być tyle ile jest dzieci. - Zaczarowany worek a w nim instrumenty: trójkąt bez pałeczki, jedno drewienko, bębenek bez pałeczki, jeden talerz, tarka bez pałeczki. Obok leżą brakujące elementy instrumentów: pałeczki, drugi talerz, drewienko. - Linka. - Skrzyneczka wróżki a w niej obrazki do tworzenia par obrazków oraz takie same obrazki dla nauczyciela. - Kredki, klej, kolorowe kartki. Przebieg zajęć: 1. Pani ma wielki kłopot, bo robi porządki i wszystko jej się pomieszało. Prosi o pomoc dzieci. 2. Łączenie przedmiotów w pary, nazywanie ich, określanie do czego służą. 3. Zabawa „Znajdź swoją parę”. Po jednej stronie linki chłopcy po drugiej dziewczynki. Tworzą pary , na sygnał rozbiegają się, na inny sygnał odnajdują swoją parę. Powtarzamy zabawę. 4. Zabawa „Czarodziejski worek”. Dzieci wyciągają z worka części instrumentów i kompletują je. 5. Tworzenie orkiestry i chóru, zaśpiewanie piosenki przy akompaniamencie instrumentów. 6. Otwieranie skrzynki wróżki, wyjmowanie po jednym obrazku i nazwanie narysowanej rzeczy. 7. Zabawa „ Znajdź drugi obrazek”. Dzieci trzymają swój obrazek w ręku i szukają na dywanie drugiego takiego samego obrazka. 8. W nagrodę malują obrazki takim samym kolorem (swoją parę) i przyklejają obok siebie na kolorowej kartce. 9. Ocena prac, pochwała dla wszystkich dzieci.

Pozostałe informacje
Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem